سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ یهودیى او را گفت پیامبر خود را به خاک نسپرده درباره‏اش خلاف ورزیدید . امام فرمود : ] ما در باره آنچه از او رسیده خلاف ورزیدیم نه درباره او ، لیکن شما پایتان را از ترى دریا خشک نگردیده پیامبر خود را گفتید « براى ما خدایى بساز چنانکه ایشان را خدایان است ، و او گفت شما مردمى نادانید » . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :3
کل بازدید :55112
تعداد کل یاداشته ها : 124
103/2/7
5:6 ص

دانلود Bad Piggies - بازی موبایل خوک های بد

(92/7/25) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.5.0 برای اندروید و iOS
- 30 سطح فوق العاده و باور نکردنی جدید

بار دیگر شاهکاری از شرکت سازنده سری بازی های Angry Birds یعنی Rovio Mobile Ltd. مانند داستان پرندگان خشمگین، در بازی Bad Piggies باید از تخم های خود محافظت نمایید. ابزار مختلفی در اختیار شما گذاشته می شود و باید با استفاده از این ابزارها راه را برای رساندن خود و این تخم ها به مکان امن فراهم کنید. بازی بیش از 90 مرحله دارد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید. وجود مراحل مختلف و جدید بازی را بسیار جذاب کرده است.
ادامه مطلب/دانلود...




  
  

دانلود Mickey Mouse 2013 - انیمیشن میکی ماوس: فصل اول

(92/7/26) تغییرات:

قسمت یازدهم اضافه شد.

میکی‌ماوس شخصیت کارتونی و برنده جایزه اسکار که توسط شرکت والت دیزنی تولید شده است. خالق این شخصیت حیوانی (یک موش) خود والت دیسنی بود، که نقش صدای او را نیز ابتدا خودش ایفا می‌کرد.
میکی‌ماوس سال 1928 خلق شد و تا سال 1946، والت دیسنی صدای او را در می‌آورد. پس از دیسنی به ترتیب جیم ماکدانلد و وین آلوین به ترتیب نقش صدای میکی ماوس را به عهده گرفتند. این شخصیت یکی از محبوب ترین شخصیت های کارتونی می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » فیلم » انیمیشن
برچسب ها:
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


  
  

دانلود Acrobat X: Creating Forms - آموزش ادوبی آکروبات: طراحی فرم

ادوبی آکروبات ایکس (Adobe Acrobat X) محصول شرکت ادوبی است و این نرم افزار برای کاربران امکان بازکردن و خواندن، ویرایش و تغییر و تولید فایل‌ های پی‌ دی ‌اف را فراهم می کند.
Adobe Acrobat X قابلیت هایی نظیر ساخت، ویرایش، پرینت، تبدیل و چندین چند قابلیت دیگر را در اختیار کاربرانش قرار می دهد تا آن ها بتوانند همان مدیریت حرفه ای را برروی اسناد PDF داشته باشند. امکان ساخت اسناد PDF در کیفیت بالا در اکثر نرم افزارهای رایج با استفاده از تکنیک پرینتر مجازی، سازگاری کامل با محصولات آفیس شرکت مایکروسافت برای ساخت سند، قابلیت ساخت سند PDF به صورت مستقیم از اسکنر، امکان کار با ایمیل ها و سرویس های آنلاین برای ارسال اسناد، امکان ذخیره سازی یا تبدیل سندهای PDF به فرمت های رایجی نظیر Word  Excel و تبدیل به تصاویر، قابلیت ویرایش ساده اسناد PDF، سازگاری کامل با آفیس 2010، وجود OCR داخلی برای پیدا کردن متن ها از داخل تصاویر اسکن شده، اضافه کردن Comment، حالت بهینه شده برای نمایش و... از قابلیت هایی هستند که در این نرم افزار برای کاربران ارائه شده است.

در دوره آموزشی Acrobat X: Creating Forms شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند در ساخت فرم های مختلف آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب/دانلود...




  
  

دانلود Fruit Cut - بازی موبایل برش میوه ها

Fruit Cut نام بازی جدیدی است که در جریان این بازی با تکه تکه کردن میوه ها، شما در حال و هوای بازی Fruit Ninja قرار می گیرید. با انگشتان خود می توانید میوه های مختلف را تکه تکه کنید. بدون شک معتاد آن خواهید شد!
ادامه مطلب/دانلود...




  
  

دانلود 5.OS X Mountain Lion v10.8 - سیستم عامل شیرکوهی مکینتاش

با سیستم عامل OS X کم و بیش آشنایی دارید و در مورد آن چیزهایی شنیده اید. شاید هم از کاربرانی باشید که از سیستم های شرکت Apple استفاده می کنید و این سیستم عامل را کاملاً می شناسید و با آن کار می کنید.
مکینتاش (Macintosh) یا (مک (Mac)) ساخته شرکت رایانه‌ای اپل است که مکینتاش اولیه در تاریخ 24 ژانویه 1984 تولید شده‌است و اولین رایانه شخصی برای Graphical user interface (GUI) بود.

ادامه مطلب/دانلود...



دسته بندی: دانلود » مکینتاش » نرم افزار » سیستم عامل
برچسب ها:
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


  
  
   1   2   3   4      >