سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگامی که نزد دانشمندی می نشینی، برای شنیدن حریصتر از گفتن باش وخوب گوش دادن را مانند خوب گفتن یاد بگیر و سخن کسی را قطع مکن . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :4
کل بازدید :55213
تعداد کل یاداشته ها : 124
103/2/16
9:9 ع

دانلود Acrobat X: Creating Forms - آموزش ادوبی آکروبات: طراحی فرم

ادوبی آکروبات ایکس (Adobe Acrobat X) محصول شرکت ادوبی است و این نرم افزار برای کاربران امکان بازکردن و خواندن، ویرایش و تغییر و تولید فایل‌ های پی‌ دی ‌اف را فراهم می کند.
Adobe Acrobat X قابلیت هایی نظیر ساخت، ویرایش، پرینت، تبدیل و چندین چند قابلیت دیگر را در اختیار کاربرانش قرار می دهد تا آن ها بتوانند همان مدیریت حرفه ای را برروی اسناد PDF داشته باشند. امکان ساخت اسناد PDF در کیفیت بالا در اکثر نرم افزارهای رایج با استفاده از تکنیک پرینتر مجازی، سازگاری کامل با محصولات آفیس شرکت مایکروسافت برای ساخت سند، قابلیت ساخت سند PDF به صورت مستقیم از اسکنر، امکان کار با ایمیل ها و سرویس های آنلاین برای ارسال اسناد، امکان ذخیره سازی یا تبدیل سندهای PDF به فرمت های رایجی نظیر Word  Excel و تبدیل به تصاویر، قابلیت ویرایش ساده اسناد PDF، سازگاری کامل با آفیس 2010، وجود OCR داخلی برای پیدا کردن متن ها از داخل تصاویر اسکن شده، اضافه کردن Comment، حالت بهینه شده برای نمایش و... از قابلیت هایی هستند که در این نرم افزار برای کاربران ارائه شده است.

در دوره آموزشی Acrobat X: Creating Forms شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند در ساخت فرم های مختلف آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب/دانلود...