سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از بخیل در شگفتم ، به فقرى مى‏شتابد که از آن گریزان است و توانگریى از دستش مى‏رود که آن را خواهان است ، پس در این جهان چون درویشان زید ، و در آن جهان چون توانگران حساب پس دهد ، و از متکبّرى در شگفتم که دیروز نطفه بود و فردا مردار است ، و از کسى در شگفتم که در خدا شک مى‏کند و آفریده‏هاى خدا پیش چشمش آشکار است ، و از کسى در شگفتم که مردن را از یاد برده و مردگان در دیده‏اش پدیدار ، و از کسى در شگفتم که زنده شدن آن جهان را نمى‏پذیرد ، و زنده شدن بار نخستین را مى‏بیند ، و در شگفتم از آن که به آبادانى ناپایدار مى‏پردازد و خانه جاودانه را رها مى‏سازد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :4
کل بازدید :55215
تعداد کل یاداشته ها : 124
103/2/16
11:25 ع

دانلود Ultimate Factories 2009: S03E13 Camaro - مستند کارخانه های عظیم: کامارو

در اقدامی بی نظیر و برای اولین بار در دنیا، کانال National Geographic تصمیم به تهیه فیلم های مستند از کمپانی های معروف و عظیم و مراحل طراحی، ساخت و تولید مدل های مختلفی از محصولات این کارخانه ها نمود.
در این مجموعه بی نظیر شما با کلیه مراحل تولید یک محصول لوکس از مرحله ورود مواد خام به کارخانه تا مرحله تولید محصول نهایی شامل مراحل طراحی، ساخت، مونتاژ و آزمایش های فنی آن آشنا شده و و مکان هایی را می بینید که شاید هیچگاه اجازه بازدید حضوری از آن ها را نیابید.

در هر قسمت از این مجموعه مستند یک کارخانه معروف معرفی شده و مراحل تولید یکی از محصولات پرطرفدار این کارخانه مورد بررسی قرار می گیرد. در طی هر قسمت مصاحبه های مختلفی با طراحان، مدیران بخش های مختلف و حتی کارگران کارخانه ترتیب داده شده که بسیار جذاب هستند.ا ین سری از برنامه ها علاوه بر جنبه آموزشی سطوح مختلف افراد، بسیار سرگرم کننده می باشد.

جذابیت این محصول بیشتر به دلیل اینکه ساخت محصولات بزرگ و معروف جهان از جمله هلیکوپتر های آپاچی، ماشین های بسیار عظیم ،ماشین فراری، تانک جدید ارتش آمریکا و ... به تصویر می کشد می باشد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




  
  

دانلود Foundations of Programming: Software Quality Assurance - آموزش برنامه نویسی، تضمین کیفیت نرم افزار

امروزه ساخت نرم‌افزار های کاربردی (یا برنامه رایانه‌ای) اختصاصی به دلیل روند رو به رشد فن آوری اطلاعات و ارتباطات (IT) در میان تمامی کاربران، جوامع و صنایع مختلف، روز به روز گسترش می یابد و این امر لزوم بکارگیری روش ها و اصول مهندسی نرم افزار در مراحل توسعه، مدیریت و پشتیبانی آن ها را باعث می شود. با این همه برنامه‌نویسی تنها بخشی از فرآیند توسعه? نرم افزار یا برنامه رایانه‌ای است و یکی از بخش های مهم در فرآیند تولید نرم افزار کنترل تضمین کیفیت نرم افزار (Software Quality)  است که بعنوان شاخصی حیاتی برای تولید نرم افزار های با کیفیت بالا بشمار می آید و ضمن بالا بردن بهره وری در تولید نرم افزار ها، به ایجاد نرم افزار های قدرتمند و شکست ناپذیر منجر می گردد.
در دوره آموزشی Foundations of Programming: Software Quality Assurance شما با اصول تضمین کیفیت نرم افزار آشنا می شوید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




  
  

دانلود کتاب رمان دنیای معماها

رمان دنیای معما ها اثری از جان گادوین نویسنده استرالیایی می باشد که در حال حاضر در سانفرانسیسکو زندگی می کند ایشان تا بحال 11 کتاب انتشار کرده که یکی از بهترین کتاب های آن دنیای معما ها می باشد که توسط فرزام حبیبی اصفهانی به زبان فارسی هم ترجمه شده است.
در میان موضوع هایی که در این کتاب پیرامون آنها بحث شده است، بدون شک برای هریک از خوانندگان چند نام آشنا وجود دارد.نامهایی که غالباً آنها را شنیده و فقط مانند یک افسانه با آن برخورد کرده اند بدون اینکه به دنبال منبع افسانه ی مزبور بگردند و فلسفه ی پیدایش آن را بیابند.

ادامه مطلب/دانلود...




  
  

دانلود SolidWorks Premium 2014 SP0.0 + 2013 SP2 + 2012 SP4 x86/x64 - نرم افزار طراحی سازه های صنعتی به صورت 3 بعدی

نرم افزار SolidWorks ابزاری به منظور آنالیز فنی و طراحی کامپیوتری هر محصول با پیچیدگی و اهداف خاص خودش می باشد. این نرم افزار هسته ی مجموعه ی به هم پیوسته ای از اقدامات خودکار می باشد که از طریق آ ن ها می توان به پشتیبانی از چرخه ی حیات محصول بر اساس تکنولوژی های CALS پرداخت. به طور مثال تغییر داده به صورت bi-directional با برنامه های تحت ویندوز دیگر و یا ساخت و ایجاد آنلاین مستندات از جمله ویژه گی های این نرم افزار می باشد. بر اساس سطح درخواست کاربر 3 ساختار اصلی وجود دارد: SolidWorks، SolidWorks Professional، SolidWorks Premium. این نرم افزار به نوعی یک رهبر جهانی در نرم افزارهای با تکنولوژی بالا محسوب می شود. به منظور توصیف محصولات با کیفیت بالا و قابلیت اعتماد و سودمندی این نرم افزار بهترین تصمیم برای صنعتمداران می باشد. راه حل های ارائه شده توسط این نرم افزار بر اساس تکنولوژی های پیشرفته ی مدلسازی پارامتری هیبرید و شمار گسترده ای از ماژول های خاص می باشد. توابع این نرم افزار بر اساس ویندوز هستند و در نتیجه از تمامی استاندارد ها و ESKD ها پشتیبانی می کنند.
ادامه مطلب/دانلود...




92/7/21::: 10:21 ص
نظر()
  
  

دانلود Logorama 2009 - انیمیشن لوگوراما

در انیمیشن شهر لوس آنجلس به تصویر کشیده
شده است، در حالی که همه کاراکترهای آن لوگوهای شرکت‌ها و مؤسسات معروف را
دارند، ما در این انیمیشن شهری پر از لوگو و نشان تجاری می‌بینیم:
پروانه‌های مایکروسافتی، لوگوی احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه، پنگوئن لینوکس
و ...

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




  
  
<      1   2   3   4      >