سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همچنان که خورشید و شب با یکدیگر جمع نمی شوند، خدا دوستی و دنیا دوستی با یکدیگر جمع نمی شوند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :2
کل بازدید :55042
تعداد کل یاداشته ها : 124
103/1/10
2:50 ص
تابستان امسال فرصتی به دست آمد تا به استان گیلان سفر کنم.طبیعت زیبا و مسحور کننده این استان برای من که اولین بار بود به آنجا می رفتم بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی بود.


  
  

دانلود کتاب آموزش تکنیک های رایت سی دی و دی وی دی

رایت کردن اطلاعات بر روی یک CD یا DVD (یا همان Burn یک CD) یکی از اولین مهارت‌هایی است که در کار با کامپیوتر باید بدانید چون به هر حال، نیاز پیدا می‌کنید که اطلاعات را از کامپیوترتان به جای دیگری منتقل کنید. مثلاً ممکن است بخواهید تکالیف دانشگاهی خود را به استاد تحویل دهید و ...
برای رایت کردن اطلاعات روی دیسک، نرم افزارهای مختلفی وجود دارد مثل Nero ، Alcohol و ... که در کتاب حاضر شما بیشتر با روش ها و نرم افزار های مختلف رایت آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب/دانلود...




92/6/11::: 11:14 ص
نظر()
  
  

دانلود FL Studio Producer Edition v11.0.3 - نرم افزار آهنگ سازی

امروزه اگر نگاهی به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌های مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتی یک کاربر عادی خانگی می‌تواند کارهایی را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصی بوده است.
FL Studio مخفف (Fruity Loops Studio) یک ایستگاه کاری و کامپیوتری صوت دیجیتال (Digital Audio Workstation) می‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزاری Image-Line ساخته شده است و از آن برای ساخت موسیقی‌های ریتمیک و بر پایه‌ی الگو (Pattern-Based) استفاده می‌شود. عواملی مانند محیط کاربرپسندانه‌ی FL Studio، امکان ساخت سبک‌های مختلف موسیقی (Hip-Hop، Electronica، Techno و ...) و عدم نیاز به دانش خاصی در زمینه موسیقی، سبب شده‌اند که این نرم‌افزار در میان دوستداران موسیقی دیجیتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌ای را به سمت خود جذب کند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




  
  

دانلود Kung Fu Panda 2 2011 - انیمیشن کونگ فو پاندا 2 (2 بعدی/3 بعدی) (دوبله فارسی)

(92/6/10) تغییرات:

نسخه 3 بعدی اضافه شد.
نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p اضافه شد.

پو، پاندایی که در قسمت قبل بعد از پشت سر گذاشتن تمرین های سخت و طاقت فرسا بالاخره توانست خودش را به عنوان جنگجوی اژدها اثبات کند، در این قسمت تصمیم گرفته تا به دنبال ریشه خود بگردد تا متوجه گذشته خود شود. در گیر و دار جستجوهای پو برای یافتن والدین واقعی اش، یک طاووس خونسرد و البته بی رحم به نام ارباب شین هوس کرده تا کل جهان را به تصرف خود درآورد و بساط کونگ فو را به صورت کامل از زمین ریشه کن کند ...

ادامه مطلب/دانلود...




  
  

دانلود Pet Racer - بازی مسابقات ماشین سواری حیوانات

بازی Pet Racer دارای شخصیت های جالب و محیط جذابی است که امکان حضور در مسابقات ماشین سواری جنگل و شرکت در آن ها بعنوان کاراکتری با ویژگی های منحصربفرد را برای شما فراهم نموده است. بازی دارای مراحل مختلفی است و هربار بازیکن قادر به انتخاب شخصیت دلخواه خود خواهد بود. در طول مسیر پاداش هایی برای شرکت کنندگان قرار داده شده است که به وسیله آن ها می توانند باعث کند شدن سرعت رقبای خود شوند.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » بازی » کودکان, مسابقه ای
برچسب ها: , , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


  
  
   1   2   3   4      >