سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّت مؤمن به مؤمن در راه خدا، از بزرگ ترین شاخه های ایمان است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :4
کل بازدید :55214
تعداد کل یاداشته ها : 124
103/2/16
9:15 ع
DFX Audio Enhancer این برنامه با بالا بردن کیفیت فایلهای صوتی موجود در کامپیوترتان، تجربه ی موسیقی گوش دادن شما را متحول میکند. این برنامه کیفیت صدای ویندوز مدیا، رادیوی اینترنتی، و سایر فایل های صوتی را افزایش میدهد.با DFX شما قادرید فایلهای صوتی موجود در کامپیوترتان را به حالت صدای استریوهای گرانقیمتی که در محیط های ویژه استفاده میشوند در بیاورید. بسیار راحت میتوانید عمق استریو، و صوت خود را تنظیم کنید و و یک صدای بم و فوق العاده “پر پشت” تولید کنید.
  
  
Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.
  
  
دبیان ( گنو / لینوکس ) را به اختصار دبیان می نامند. این محصول از سال 1993 تولید شده است. یکی از مفاد کلیدی این سیستم عامل این است که تمامی نرم افزارهای ان باید رایگان باشد در همین راستا مجموعه 37/500 از پیش برای این سیستم عامل کامپایل شده است. در سال 1993 مورداک «بیانیه دبیان» را منتشر کرد، طرح کلی خودش را برای سیستم‌عاملی جدید معرفی کرد. در آن او اشاره به ساخت یک توزیع گنو/لینوکس می‌کند که به‌صورت باز و آزاد نگهداری شود، همان‌طور که لینوکس و گنو بود.پروژه دبیان در ابتدا به‌آرامی گسترش پیدا می‌کرد و اولین نسخه‌های 0.9x در سال‌های 1994 و 1995 منتشر شدند. در این مدت این پروژه توسط پروژه گنوی بنیاد نرم‌افزار آزاد مورد حمایت (اسپانسر) قرار گرفت. اولین پورت به معماری‌های به غیر از اینتل 80386 در سال 1995 آغاز گردید، و اولین نسخه? ‎1.x‎ دبیان در سال 1996 منتشر شد.
  
  
FlashBoot دیسک بوت یا همان دیسک Startup برای هر سیستمی یک نیاز ضروری است تا در صورت نیاز کاربر بتواند سیستم را توسط آن بالا بیاورد و کارهای مورد نیاز مانند نصب سیستم عامل و … را انجام دهد .ولی این کار تنها توسط دیسکت صورت نمی گیرد. امروزه حافظه های مختلف دیگری نیز رایج شده اند که از سرعت بالایی برخوردارند . FlashDisk ها که از طریق پورت USB به سیستم شما متصل می شوند از این گروهند .FlashBoot نام نرم افزاری قدرتمند و بسیار مفید است که به شما امکان ساخت FlashDisk های Bootable را می دهد و از این به بعد شما میتوانید تنها با وارد کردن FlashDisk خود مشکل را حل نمایید .توانایی تبدیل دیسکت و StartUp CD Bootable به FlashDisk قابل بوت . ساخت Bootable برای تمامی سیتم عامل ها , ساخت Password Recovery Disk برای ویندوز های NT/2000/XP و … برخی از ویژگی خهای این نرم افزار مفید می باشند .
  
  
این اپلیکشن آندروید آنتی ویروس قدرتمند برای مبارزه با ویروس ها ، کرم های اینترنتی و بدافزارها می باشد و افزارهای ویژه ای را نیز برای فیلتر ساختن sms و تماس ها را نیز دارا می باشد. همچنین دارای توانایی های در زمان به سرقت رفتن گوشی می باشد. این نرم افزار از نظر سیستمی هیج تاثیری در عملکرد سیستم عامل نخواهد داشت و از عمر باتری کم نخواهد نکرد و دسترسی به آن نیز بسیار ساده خواهد بود. Dr.Web Anti-virus نرم افزار آنتی ویروس نام آشنایی در دنیای کامپیوترها می باشد که این شرکت آنتی ویروس ویژه اش برای سیستم عامل آندروید نیز عرضه کرده است
  
  
<      1   2   3   4      >