سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرچه شمردنى است به سر رسد و هر چه چشم داشتنى است در رسد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :4
کل بازدید :55208
تعداد کل یاداشته ها : 124
103/2/16
2:46 ع

دانلود کتاب سمک عیار

سَمَک عَیّار رمانی است مشهور و قدیمی به زبان فارسی که در سده? ششم هجری نوشته شده است. داستان‌های این کتاب به دست فرامرز بن خداداد بن عبدالله کاتب ارجانی جمع‌آوری شده است. وی داستان‌ها را از زبان یک راوی به نام صدقه? ابوالقاسم فراهم آورده است.
سمک عیار، داستان‌های عامیانه? فارسی است که سینه‌به‌سینه نقل شده و مایه? سرگرمی مردم ایران بوده‌است.


ادامه مطلب/دانلود...




92/7/15::: 10:42 ص
نظر()
  
  

دانلود The BFG 1989 - انیمیشن غول بزرگ مهربان

داستان این انیمیشن در مورد دختری بنام "سوفی" است که یک روز صبح توسط غول بزرگی از پرورشگاه دزدیده می شود و ...
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




  
  

دانلود 50languages - نرم افزار موبایل آموزش 50 زبان زنده دنیا

50languages برنامه آموزشی از سایت 50languages.com است که به شما کمک میکند تا اصطلاحات، کلمات و جملات ضروری و پرکاربرد 50 زبان را در قالب متد های آموزشی مختلف داشته باشید. فقط کافی است ابتدا زبان مورد نظر (مقصد) و بعد از آن زبان فارسی و یا هر زبان دیگر را به عنوان مبدأ انتخاب کنید.
همچنین در صورت اتصال به اینترنت می توانید لغات و جملات تمام زبان ها را بصورت صوتی گوشی کنید.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




  
  

دانلود DriverPack Solution v13 R388 Full Edition - نرم افزار شناسایی و نصب خودکار درایورها

DriverPack Solution نرم افزار بسیار مفیدی است که به منظور کمک در پیدا کردن و نصب اتوماتیک درایورهای هر قطعه سخت افزاری کامپیوتر شما طراحی شده است. شاید متناسب نبودن درایورها با ویندوزهای جدید، گم شدن درایورها، قدیمی شدن آن ها، یافتن و نصب درایور مورد نظر از میان ده ها پوشه و ... باعث شود تا کاربر مشکلات متعددی داشته باشد بنابراین DriverPack Solution می تواند بهترین راه حل برای برطرف نمودن این قبیل مشکلات باشد که تنها با یک کلیک به صورت خودکار اقدام به شناسایی و بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر می کند، آخرین نسخه از درایورهای موجود را به صورت اتوماتیک یافته و نصب می کند و آن دسته از درایورهایی هم که به روز نیستند و برای ویندوزتان مشکل به وجود می آورد در یک لیست قرار می دهد. این مجموعه بسیار کامل که شامل اکثر قطعات سخت افزاری است آخرین به روزرسانی از انواع درایورها را در خود جای داده است.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




  
  

دانلود بازی موبایل Slender Man! Chapter 1: Alone

Slender Man در واقع یک جور موجود افسانه‌ای‌ست که به صورت موجودی بلند قد و لاغر با پوششی مشکی و چهره‌ای مسطح در اذهان عموم به تصویر کشیده می‌شود. همچنین او می تواند دست‌های خود را در شرایط مختلف کوتاه و یا بلند کند. و اما شاهد عنوان دیگری از مجموعه بازی‌های تحت عنوان Slender Man هستید که هیجان بسیار زیادی را به شما القا خواهد کرد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




  
  
<      1   2   3   4